Accuphase E-380

K poslechu ve studiu
Značka: Accuphase
99 999 999 Kč / ks
2 - 3 pracovní dny

Detailní informace

Detailní popis produktu

Accuphase Laboratory, Inc. je japonský výrobce špičkových zvukových zařízení se sídlem v Jokohamě, který založil bývalý inženýr Kenwoodu Jiro Kasuga koncem roku 1972. Jedná se do současnosti o „prémiového výrobce“ s vysokou hodnotou komponentů, které neztrácí v čase, dlouhou tradicí, ale i svým ikonickým designem.

Dvě sady symetrických XLR vstupů a pět linkových vstupů cinch, pásková smyčka vstup / výstup, přímý vstup do koncového stupně + regulovaný pre-out.

Dvě kompletní sady reproduktorových terminálů. Možnost doplnění na objednávku dvou přídavných modulů: digitálně-analogový převodník nebo phono předzesilovač. Výkon zesilovače: 180 W 4Ω / 120W 8Ω Třída: A/B Damping factor: 500 S/N (odstup signál/šum): 109dB Frekvenční rozsah: 20 – 20,000 Hz

Rozměry zesilovače š v h: 465/171/422 mm Hmotnost zesilovače: 22.8 kg

Test CZ Hifi Voice: https://www.hifi-voice.com/testy-a-recenze/zesilovace-integrovane/3687-accuphase-e-380

Respektujeme požadavky výrobce na prodej komponentů Accuphase, tedy pro informace o ceně a možnostech objednání nás prosím kontaktujte na:

Telefon: 722 705 125 e-mail: info@hifimorava.cz

V naší nabídce také kabely Accuphase AL type RCA, AL type XLR, ASL type RCA, ASLC type XLR, AHDL digital

Doplňkové parametry

Kategorie: Integrované
Záruka: 2 roky

Accuphase Laboratory, Inc. (původně známá jako Kensonic Laboratory, Inc.) je prestižní japonský výrobce high-end audio zařízení se sídlem v Jokohamě, který založil bývalý inženýr společnosti Kenwood Jiro Kasuga na konci roku 1972.Kasuga nebyl spokojen s názory společnosti Kenwood týkajícími se následovníka jejich jednotky High-End Supreme 1 (1967). Najal několik inženýrů z jiných významných značek (Marantz, Luxman) a založil společnost Kensonic, jejímž spoluvlastníkem byl Kenwood. V současné době je společnost Accuphase lídrem nejen na domácím trhu s audiotechnikou nejvyšší kvality, jsou také významným inovátorem v oboru.

Název Accuphase vznikl spojením slov "accu" od "přesný" a "phase", což vyjadřuje dlouholetou doktrínu společnosti "dobrat se pravdy" v oblasti audiotechniky.

Výrobky Accuphase jsou mezi nadšenci do špičkového zvuku velmi kladně hodnoceny a považují se za referenční produkty své třídy. Lze je snadno rozpoznat podle velkých čelních panelů v barvě šampaň a velkých dvojitých analogových měřičů výkonu